gru 05 2011

Agencje interaktywne i reklamowe


Komentarze: 0

Z pewnością w wielu przypadkach czytając materiały zamieszczane na poszczególnych stronach internetowych widzieliśmy pod nimi nazwę agencji reklamowej, która dany tekst napisała. Co to jest agencja promocyjna reklamowa? Czym oprócz aranżowaniem artykułów prasowych zajmuje się reklamowa agencja? Najprościej rzecz ujmując agencja reklamowa to firma, która zajmuje się świadczeniem szeroko pojętych usług mających na celu promocje i promocję konkretnego podmiotu, produktu czy usługi. Agencje reklamowe zajmują się na przykład planowaniem i tworzeniem kampanii reklamowych, wykupem mediów, monitoringiem zamieszczanych publikacji, tworzeniem wizerunku firmy w mediach itp. W ostatnich latach bardzo atrakcyjne stały się tak zwane interaktywne agencje. Interaktywna agencja reklamowa pełni dokładnie takie same funkcje jak tradycyjna, aczkolwiek obszar jej działań ograniczony jest tylko do Internetu. Tego typu firmy powstały na fali wzrastającego znaczenia i dostępności do sieci. Aktualnie z medium tego używa kilkanaście milionów Polaków oraz milionowe rzesze ludzi na całym świecie. Tak ogromne grono potencjalnych klientów skłania sporo firm do zaistnienia w świecie online i zaznaczenia swojej pozycji przy wykorzystaniu doświadczeń i kwalifikacji pracowników takich właśnie agencji. Ile kosztuje korzystanie spośród takich usług? Niestety bardzo ciężko jest odpowiedzieć na takie pytanie, ponieważ ceny są niezmiernie zróżnicowane i na ogół określane indywidualnie. Jeżeli zatem koniecznie musimy wiedzieć ile kosztują takie usługi powinniśmy skierować takie pytanie do jakiejś z zachęcających nas firm.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz